Openbaar vervoer in Ridderkerk

Reizen met het Openbaar Vervoer in Ridderkerk kunt u op veel verschillende manieren. Uiteraard is er de bus, van Connexxion.

En alsof dat niet goed is kunt u ook gebruik maken van de Waterbus of het comfort van een Taxi

We proberen u zo goed mogelijk te informeren over diensten, vertrektijden en reisschema's zodat u zowel van Ridderkerk als naar Ridderkerk de beste verbindingen kunt gebruiken

Taxi vervoer

Binnen de gemeente Ridderkerk kunt u gebruik maken van het taxi vervoer. Dit vervoer is voor zowel normaal taxi vervoer als zorgvervoer. We geven voor u zo goed mogelijk aan, voor welke diensten u kunt beschikken op het gebied van taxi vervoer. Er zijn diverse taxi bedrijven waar u gebruik van kunt maken. Op de volgende pagina kunt u bekijken welke taxibedrijven er allemaal in de regio Ridderkerk Rondrijden.

Keuzelijst Taxibedrijven

Connexion

Connexxion heeft in Ridderkerk veel bushaltes op diverse locaties. Reizen met de bus begint dus met het kiezen van uw halte en dan via de reiswijzer kijken hoe laat uw bus vertrekt of aankomt. De reiswijzer is zeer compleet en u kunt uw reis zeer uitgebreid plannen.

Voor meer informatie verwijs ik u naar de website van Connexion