Sport in Ridderkerk

Sporten in Ridderkerk

Drie sporthallen, drie tennisparken en vier complexen voor veldsporten maken de sport in Ridderkerk toegankelijk voor iedereen. Een jachthaven ontbreekt evenmin. Voor sport en recreatie heeft men ook de beschikking over een wedstrijdbad en een met veel attracties aangekleed recreatiebad.

Sporten is voor iedereen. Het is niet alleen goed voor de gezondheid, maar het brengt ook mensen met elkaar in contact. Daarbij is sporten natuurlijk leuk en gezellig om te doen. In Ridderkerk zijn veel verschillende sportmogelijkheden. Individueel sporten of in groepsverband; het kan allemaal. Bent u op zoek naar een sportvereniging in Ridderkerk? Dan kunt u deze via de website www.sportenwelzijn.nl vinden. Op deze website vindt u ook meer informatie over het zwembad, (de huur van) sporthallen of één van de sportparken. Ook vindt u op deze website informatie over de sportactiviteiten die Sport en Welzijn bij u in de buurt organiseert.

Sporten met een beperking

Ridderkerk kent twee verenigingen voor sporters met een beperking, namelijk de I.S.R. en Anyam. De I.S.R. is de vereniging voor sporters met een lichamelijke beperking en Anyam is de vereniging voor sporters met een verstandelijke beperking. Meer informatie over deze verenigingen vindt u op www.i-s-r.nl en www.anyam.nl.

Voor meer informatie verwijs ik u naar de overzichtpagina